Czy marketing szeptany to dobry pomysł na reklamę?

zxc

Reklama w internecie ma bardzo duży potencjał i umożliwia dotarcie do wielu osób małym kosztem. W tę filozofię doskonale wpisuje się marketing szeptany, który umożliwia poprawę świadomości marki oraz promowanie produktów firmy. Jak zatem działa taki rodzaj marketingu? Czy jest skuteczny? Gdzie szukać specjalistów, którzy przeprowadzą kampanię? Wszystkie potrzebne informacje w dalszej części.

Jak działa marketing szeptany?

Działanie marketingu szeptanego jest bardzo proste. Opiera się ono na publikowaniu w internecie pozytywnych wpisów o naszej marce w takich miejscach jak blogi czy fora. Ma to na celu podnieść świadomość firmy, rozreklamować naszą markę w szerokim gronie, stworzenie pozytywnego wizerunku produktu oraz skłonienie internautów do dyskusji o naszej usłudze. Szeptany marketing można używać zarówno w sytuacji, gdy jesteśmy początkującymi biznesmenami, mamy mały sklep internetowy czy prawdziwy dużą i ugruntowaną firmę.

“Szeptanka “ jest także bardzo wiarygodnym sposobem reklamy. Publikowane wpisy nie naruszają zasad społeczności internetowe, nie są nachalne i pochodzą od innych użytkowników. Takie działanie sprawia, że potencjalni klienci są dużo bardziej ufni wobec takich rekomendacji niż nielubianych reklam telewizyjnych czy radiowych.

Czy jest skuteczny?

Sukces dużej skuteczności tkwi w reakcji internautów na pozytywne opinie. Osoby, które nie są zdecydowane lub szukają jakiegoś rozwiązania znacznie chętniej i częściej będą kierowały się w stronę produktu, który ma wiele pozytywnych opinii. Mechanizm taki jest stosowany m.in. w tradycyjnych reklamach telewizyjnych czy radiowych, ale poprzez marketing szeptany można dotrzeć do określonej grupy osób i za tą samą kwotę pozyskać wiele więcej klientów.
Mechanizm ten został naukowo udowodniony i potwierdzony przez liczne praktyczne próby. Najlepiej świadczy o tym, że wiele wiodących marek używa marketingu szeptanego, jakie jednej z głównych form reklamy.

Jaką agencję wybrać?
Bardzo ważnym elementem, który będzie decydował o powodzeniu całej akcji promocyjnej, jest wybór agencji reklamowej. Na rynku istnieje ich wiele, a dodając freelancerów, otrzymamy nie lada orzech do zgryzienia. Pierwszą selekcją powinien być wybór profesjonalnych agencji. Często są one tylko nieco droższe lub mają takie same ceny jak te oferowane przez prywatne osoby. Decydując się na firmę, zyskujemy za to większą gwarancję rzetelnie wykonanej usługi. Agencja marketingowa, która zatrudnia profesjonalistów, przeprowadzi ją także o wiele skuteczniej i efektywniej, dzięki czemu za tą samą kwotę uzyskamy lepszy wynik.

Jedną z najlepszych agencji w branży, która oferuje nie tylko marketing szeptany, jest https://arison.pl/   Ma ona bardzo dobrą renomę, wiele lat doświadczenia, profesjonalnych pracowników i bogatą ofertę, z której w każdej chwili możemy skorzystać.